Mitt hjärta blöder

Efter regn kommer solsken, men efter sol kommer regn..
Solen lyser iallafall nu och när regnet försvann tynade också min nedstämdhet bort. Idag har varit en dag fylld av oro. Detta eftersom jag är sjukt rädd för att bli sjuk, då alla mina kompisar typ blivit sjuka.
Jag vill verkligen inte bli sjuk, men vem vill det? Iallafall så jag kör på taktiken "jag ska inte bli sjuk PUNKT". Alltså när man bestämmer sig för det och litar på att kroppen lyder.
Den underbara dagen imorgon, som för mig en dag närmre mina älskade kompisar, kommer förhoppningsvis bli en dag fylld av saker att göra. Vår lilla ö har nämligen en liten festival, och jag ska jobba i serveringen!
Hehehe, hoppas jag tjänar lite pengar på det.
Livet leker snart igen och tills dess.. Ja, livet får väl pausa i sin lek litegrann, man måste ju ha lite tråkigt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0