Inga kläder

Sitter i ett rum som egentligen inte är mitt. Rummet är min lillasysters, även om rummet inte heller riktigt är hennes. Har det faktiskt rätt mysigt här i min ensamhet.
Imorgon ska jag träffa en av mina närmsta kompisar. En kompis jag inte träffat sen jag färgade håret brunt.
Det gjorde jag i höstas. Nu är mitt hår rött.
På tal om ingenting så har man en miljon önskningar. Alltså inte stora önskningar utan små, mindre önskningar om mer meningslösa saker. Ibland önskar jag att man kunde springa på moln. Jag såg riktigt härliga moln idag. Moln man verkligen skulle vilja hoppa på, gosa med, leva på... Ibland kan man nästan känna känslan av att bo i ett moln.
Ibland.
Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med. Absolut ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0