Du tror ditt hjärta blöder?

Men oj!!! Wow!! Jag gör ett inlägg i min blogg! Undra varför? Kan det bero på att jag har så otroligt tråkigt att jag vill döda mig själv genom att lägga mig under tiotusen springande zebror? Nej, det kan omöjligt vara det..
Jag hoppas ni har mer roligt än mig.
För att tillfredställa ert behov på information sitter jag framför datorn med ett glas vatten i handen. Jag försöker nämligen desperat tvinga i mig minst 3 liter vatten om dagen, då jag hört att man ska gå ner i vikt av detta. Inte för att jag vill banta, nej nej. Jag vill bara inte gå upp i vikt. Dock kommer det bli svårt att inte göra det då vi har 6 kilo choklad här hemma.
Just det jag har bara varit här i 4 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0