Andas, andas, andas, andas, andas.

Guuuud, jag har verkligen otroligt tråkigt just nu. Alla tankar gör mig galen och jag vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen..
Jag visste att det skulle bli så här. Att jag skulle bli känslomässigt förvirrad.
Jag är så otroligt korkad. Allt jag gör bli bara fel.
Jag vill bara åka hem, träffa mina kompisar och sluta tänka så jävla mycket.
Imorgon är det måndag. Jag åker hem på fredag.
Vad ska jag göra tills dess?
Jag kommer vara så tagen av alla känslor att när jag kommer tillbaka till Malmö kommer jag falla ihop på tågstationen och gråta. Jag kommer säkert inte ens tagga på festen den kvällen.
Det kommer sluta med att jag sitter i ett hörn av dansgolvet och gråter över att jag vill tillbaka hit. Hit där jag egentligen aldrig vill vara, men ändå alltid saknar.
Jag kan inte ens uttrycka mina tankar i ord. Allt bara kastas ut och blir ord, utan riktiga meningar som hänger samman.
Bara jag klarar mig till på fredag blir det nog bra.
Allt blir bra till slut och blir det inte bra, är det inte slut än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0