Heart of Glass

Min ögon blev så igensvullna av allt damm att jag var tvungen att gå ut en stund. I brist på annat gick jag till ica för att köpa en trevlig tidning.
Jag blev besviken.
Jag hoppas innerligt att det enbart var icas dåliga utbud av tidningar som fick mig att känna en sådan uppgivelse.
Det fanns ingen bra tidning.
Men egentigen, vad trodde jag? Att den fina ungdomstidningen för killar och tjejer där man kan läsa om olika musikband, människors problem och kamper, olika samhällsdiskussioner och annat intressant skulle stå brevid cosmopolitan och solo. Eller nedtryckt bland Segling och jakt tidningarna?
Nej, jag hade nog för höga förhoppningar.
Jag kunde inte ens förmå mig med att köpa en meningslös skvallertidning.
Så vad gjorde jag? Jag köpte en pocketbok för 80 kr.
Verkligen smart.
Kanske är boken bra, dock är jag nu pank. Känner mig ledsen och arg samtidigt som jag är ordentligt trött på att städa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ajdå, 2 särskrivningar det var illa

2011-08-23 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0