Dum av dig

Har skrivit en lista på allt jag ska köpa. För tillfället har den en summa på ca 5000 kr.
Det blir inte lätt att få fram så mycket pengar men jag får väl köpa en grej varje månad.
Förutom alla kläder och spåkulor jag ska köpa funderar jag på att köpa en tavla. Den kostar 300 kr och är fantastiskt fin.
Jag känner att jag måste ha den.
Igår var jag själv väldigt kreativ och målade en tavla. Eftersom det var sent på kvällen och det åskade var jag tvungen att tända lite ljus och sätta mig på golvet och måla. Det blev som det blev men tavlan har åtminstonde en känsla.
Annat jag gjorde igår var att måla i paint.
Ja, detta var resultatet av paint. En liten, ganska obetydlig bild.
Nu ska jag snart iväg med en buss.
Lev bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0